365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Måndag (354 av 365)

Posted by akson på 22 december 2010

Ja, vad ska man ta för någon bild som symboliserar första arbetsdagen i veckan.
Jag har gått igenom mina bilder och fastnade vid denna bilden. Bilden är tagen måndagen den 17 maj som också är Norges Nationaldag! Motivet är gullvivor tagna på Brösarps backar.

I mitten av april var vi nere och tittade på en lägenhet på vårt älskade Österlen och fastnade för den. Anledningen till att vi var nere en månad senare var att pappa fyllde 70!!

Ett svar to “Måndag (354 av 365)”

  1. Kvasthilda said

    Hahahaha. Jag har precis lagt in min måndagsbild också. Vad fotar man för måndag? Jag jobbar alla dagar i veckan och har ingen egentlig ”måndag”. Satt o höll på med ett allmänt fotoinlägg när bildtexten jag satt och skrev gav mig idén att sno bilden till Måndag i stället.

Kommentera

 
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

