365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

  • november 2009
    M T O T F L S
    « Jan   Dec »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • Nästa års utmaning

    Nästa års fotoutmaningen är nu öppen för anmälan.
    365 foton 2011

Nästa års temalista klar

Posted by akson på 26 november 2009

Nu är nästa års temalista klar. Jag och sambon har knåpat på den och till slut fick vi ihop 365 olika teman.

Till att börja med har jag använt mig av de olika förslag ni lämnat till nästa års utmaning. Därefter har jag letat runt hos årets ALLA deltagare och plockat fram lite från era egna teman.  När alla dessa var samlade fick jag ihop 190 teman.  De som liknade varandra för mycket plockade jag bort. Sedan var det till att försöka komma på resterande.

Temalistan till nästa år läggar jag upp den första december! 

Nu är det dags för er som tänker delta nästa år att skapa en ny sida eller liknande. Era adresser till er 365-utmaning 2010 vill jag ha fortast möjligt.

15 svar to “Nästa års temalista klar”

  1. Nu har jag också gjort en länk till nästa år – http://bildgatan.designa.nu/category/fototeman/365-foton-2010/

  2. kadermo said

    Här kommer adressen till 2010 års bilder: http://mina365foton2010.wordpress.com/

    Hälsningar Hedwig

  3. Sandra said

    Jag kommenterade här häromdagen, men min kommentar är inte här längre. Vet inte vad som hände ;s men iallafall; jag vill anmäla mig. Min blogg finns på http://www.watashifoton.blogg.se😀

  4. Här kommer jag att posta mina bidrag: http://envirosheila.blogg.se/category/365-foton-2010.html

    Ser fram emot att få se listan😉

  5. Lavynnia said

    Har nå opprettet en egen blogg, jeg også, for mitt kommende år i bilder😀 Bloggen finner du her:

    http://mayakalender.wordpress.com/

    Gleder meg, og er kjempespent!!!😀

  6. Lavynnia said

    Hei, nå tittet jeg på fanen ”Temalista”, og ble usikker. Er det den som skal gjelde for 2010 selv om det står 2009 over temaene? Hvis ja, kan jeg komme innom her hos deg og bli veiledet hvis jeg blir usikker på de svenske ordene? Ikke alt jeg helt forstår;)

    Ha en fin helg!

  7. leila said

    Jag har försökt att anmäla mig men mitt inlägg kommer inte med. Jag försöker här i stället.
    Jag vill gärna vara med. jag kommer att göra en egen sida där jag kommer att lägga ut mina foton och jag har velat vara med länge men inte velat hoppa in mitt i. Här hittar du mig ha det gott så ses vi i januari/leila

  8. Caroline said

    Jag ska anmäla mig så fort jag fått upp en blogg med enbart 365 foton.
    Hör av mig när jag är klar!

    Caroline

  9. ulrica said

    Jag kommer att ha fotona i min vanliga fotoblogg.
    De kommer att finnas under denna kategori: http://ulrica.org/?cat=49

    mvh. Ulrica

  10. Tina said

    Hej,

    Har försökt anmäla mig tidigare men det verkar inte komma med.

    Här kommer jag att lägga upp fotona http://www.calypsodesign.se/?page_id=31

  11. Måste bara fråga. På sidan Temalista så står det

    Temalista 2009

    Det ska väl vara 2010? Eller kommer det en till lista?

  12. akson said

    Tack för dina vakna ögon! Det hade jag helt missat och några till verkar det som.

  13. Vill vara med🙂
    http://carpediem365foton2010.blogspot.com/

  14. Kadermo said

    Jag har en undran vad gäller reglerna. Det står så här: ”Gör egna teman upp till 52 gånger under året”.
    Skall vi BYTA UT max 52 av dina teman ELLER skapa egna teman UTÖVER de 365 du har i listan.
    Såg nämligen den uppgiften i en annan blogg.
    MÅSTE man skapa fler egna teman ?/ Hedwig

  15. Vill bara tacka för allt arbete som läggs ner på denna fotoutmaning
    I år är jag med från början och hoppas hinna med så många teman som möjligt

    Gott Nytt Fotoår till alla!!!

    /Christina

Kommentera

 
