365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

  • december 2009
    M T O T F L S
    « Nov   Jan »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Nästa års utmaning

    Nästa års fotoutmaningen är nu öppen för anmälan.
    365 foton 2011

Fler loggor

Posted by akson på 26 december 2009

Anna Forsberg har hjälpt till och gjort ett par loggor!

Båda är med transperant bakgrund.

Tack så mycket för hjälpen Anna!

5 svar to “Fler loggor”

  1. Anna said

    Det var så lite så!

    Om någon vill ha några andra färger eller inte kan ändra storleken så hjälper jag gärna till. Men jag tycker inte vi ska ändra loggan som sådan. Anita har lagt ner arbete på både att hitta på teman och skapa loggan, vi kan inte begära att hon ska ändra den för att passa alla smaker. Det finns alltid olika åsikter om vad som är rätt/fel, vad som passar på våra olika bloggar.

    Tycker du gör ett fantastiskt jobb!

  2. Maria Berg said

    Jag vill vara med!

    Tog alla teman 2009 – alla bildern finns här http://drop.io/365in2009Mariaberg/chronological

    /Maria Berg

  3. ulrica said

    Jag var och är inte ute efter att gnälla på jobbet som ligger bakom sajten,
    men jag står dock fast vid att loggorna är ”blaffiga” och jag hade gärna sett
    ett par av mindre storlek.

  4. Själv klart går det inte att anpassa sig till alla. Det jag skrev var en undran. Visst inser jag att det är mycket jobb bakom en sådan här grej och det var ju aldrig det som ifrågasattes eller förringades på något sätt. Regler är regler och de ska ju följas, men man måste också få fråga. Du kom ju också med ett eget förslag till ändring.

  5. Ulla said

    Hej! Jag är intresserad av att vara med, men jag förstår inte riktigt vad som menas med att man ska skapa som mest 52 teman under året. Det räcker alltså inte att ”bara” göra ett inlägg när man uppfyllt något på listan från 2010.

Kommentera

 
