365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

  • december 2009
    M T O T F L S
    « Nov   Jan »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Nästa års utmaning

    Nästa års fotoutmaningen är nu öppen för anmälan.
    365 foton 2011

Loggorna i fler storlekar

Posted by akson på 29 december 2009

4 svar to “Loggorna i fler storlekar”

  1. Maria said

    Tusen tack.🙂

  2. leila said

    Jag har norpat en logga🙂 tänkte be er att ändra min länk till http://ladyley.se då jag kommer att lägga bilderna där men ha en sida med alla teman som är länkade till bilden. Det blir smidigast så. ha det gott/leila

  3. ulrica said

    Tusen tack. Jag är väldigt tacksam!
    Loggan finns på plats på förstasidan nu.

    God fortsättning!
    mvh. Ulrica

  4. Kerstin said

    Hej igen!

    Nu är min nya blogg klar och här är adressen:

    http://kerstin365foto.blogspot.com/

    Då får du länka till den istället för den gamla.

    Gott Nytt År!

Kommentera

 
