365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Rutig (2 av 365)

Posted by akson på 02 januari 2010

Hittade en rutig bild med lite häng. Det är små svalor eller kanske kycklingar eller något som ligger på varje rutdel.

15 svar to “Rutig (2 av 365)”

  1. Åh så tufft!!!

  2. Tänk hur coolt ett trist stängsel blir med denna vackra vinterskrud🙂

  3. Charlotta said

    Häftigt! Toppentolkning av temat.
    Jag såg en massa melonklyftor staplade på varandra när jag öppnade ditt inlägg. Sen såg jag ju staketet.😀

  4. Man kan hitta en massa skoj nu när det finns snö och rimfrost, fin bild

  5. Anna said

    Härlig bild! Kul motiv verkligen.

  6. morrdraken said

    Härlig bild och tolkning av temat. Jag intalar mig att det är en hoper hängmattor med folk i. Personer som ligger i sommarsolen med en trevlig bok.😀 /Viktoria (http://morrdrakens365.wordpress.com/)

  7. Sickan said

    Vilken kul bild!!

    Nu har jag oxå satt in en bild och här kommer länken:

    http://sickan-365foto.blogspot.com/2010/01/355-foto-2010-is.html

    Hoppas nu jag fattat allt rätt🙂

  8. Vilken läcker rutig bild du fått till, njuter av den!

  9. Jane said

    oj, vilken läcker bild! Gillar hur ljuset faller på snön – bara det bildar ju ett mönster🙂

  10. Sofia said

    Åh vilken vacker bild.

  11. Marie said

    Vackra rutor! Tänk vad snö och galler kan bli ihop!

  12. Em said

    Tänk ändå vad snön kan göra tråkiga saker vackra! Fin bild – du har verkligen fångat ljuset på ett härligt sätt.

  13. Tova said

    Kan bara hålla med övriga inläggsskrivare. Härlig, rolig, vacker bild!

  14. Super tolkning, tokdiggar denna bilden, grymt jobbat!!
    Är nu med och jag hoppas att det är rätt med länkning mm =)

  15. Maria said

    Den där bilden var verkligen hur cool som helst.

Kommentera

 
