365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Nyckelhål (14 av 365)

Posted by akson på 14 januari 2010

Ett annorlunda nyckelhål och kanske inte för ”vanliga” nycklar.

På detta sättet såg kundvagnarna ut då jag var och handlade idag. Frosten, fukten och snön som fallit under dagen har inte varit nådig. Fast det bara är fem minus är det svinkallt ute, mycket kallare än då det var 15-18 minus. Märkligt att fukten kan göra så mycket!

5 svar to “Nyckelhål (14 av 365)”

  1. Det som göms i snö…
    eller i frost i det här fallet, jag skulle inte vilja ta tag i den här kundvagnen

  2. Anna said

    Det såg jag inte att det var! Inte förrän jag läste vad du skrivit förstod jag vad bilden visade. Nu får det gärna räcka med kylan🙂

  3. leila said

    🙂 vilket läckert foto. tummen upp

  4. Nollan said

    Kul och annorlunda ”nyckelhål” som blev ett extra intressant motiv genom frosten och kylan🙂
    Ska jag försöka vara konstruktiv hade jag gärna sett en lite annorlunda komposition, just nu är huvudmotivet väldigt centrerat och det faktum att där finns fler nyckelhål bakom syns men kunde ha framträtt och utnyttjats tydligare. Ett litet steg till vänster och det främre nyckelhålet placerat i nedre högra hörnet och det eller de bakomliggande diagonalt placerade genom bilden (fortfarande med det korta skärpedjupet) tror jag hade gjort att jag personligen skulle ha upplevt bilden som mer balanserad och intressant.

  5. Visst är det vackert med frosten! Annorlunda och roliga nyckelhål. Saknar utmaningen, börjar fundera på att ända mig och satsa på 2010. får fundera i helgen…Kram/Eva

Kommentera

 
