365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Höghus (16 av 365)

Posted by akson på 16 januari 2010

Ännu en nattbild. Detta huset som är 15 våningar högt är ett populärt fotoobjekt för mig. Det har massor med underbara vinklar och vrår och ligger högt på en kulle i Marieberg, Kungsholmen. Antar att utsikten allra längst upp måste vara magnifik! Jag kanske skulle försöka ta mig längst upp och ta lite bilder med utsikt över staden.

5 svar to “Höghus (16 av 365)”

  1. Nollan said

    Det är fräckt med nattbilder och som du säger ser ut att vara många inte så vinkelräta och lite spännande vinklar på de där husen. Och det är nog riktigt häftig utsikt från översta våningen! Som alltid dock svårt att få till perspektiven i bilderna på höga byggnader, så man inte blir lite smått ”sjösjuk”.

  2. leila said

    vilken maffig bild och du har lyckats jättebra med att fota huset. sugen jag blir på att fota i mörker🙂

  3. Charlotta said

    Vilka härliga kvällsbilder du visar. Blir mycket inspirerad och längtar efter att själv sätta igång med lååånga slutartider. Måste bara köpa stativ först.🙂

  4. leila said

    ville kika in för att tacka för din kommentar hos mig angående bilden på passionsfrukten..när du skrev att jag skulle ha tagit bort de som låg i vänster kant så har du ju alldeles rätt. knepigt att jag inte sett det förrän du nämnde det🙂 man lär av att det är fler par ögon som studerar fotot . super

  5. Stilig høyhus i mørket, jeg sliter med å få klare nok bilder når det er så mørkt😉

Kommentera

 
