365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Röd (24 av 365)

Posted by akson på 24 januari 2010

Röd het chili!

5 svar to “Röd (24 av 365)”

  1. anne-lie said

    Snygg bakgrund! Å så hett det kan bli men oftast gott;-))

  2. Nollan said

    Ja, rött var det verkligen här🙂 Vet inte om jag gillar eller inte gillar det röda mot det röda, kan inte riktigt bestämma mig. Skulle dock önskat lite mer ljus på själva chilin, som det är nu faller ljuset fint från sidan i framkant men större delen av frukten ligger i skugga medan bakgrunden är upplyst och det funkar inte riktigt för mig. Hade nog önskat mig en lite annan komposition också, då jag tycker att bakgrunden får lite för mycket utrymme, kanske en lite mer diagonal komposition med avseende på chilin. Hmm, tror ändå jag tycker det röda mot det röda är en bra idé, om som sagt själva motivet fått komma lite mer i ”fokus” genom ljussättning och komposition.

  3. Rajson said

    Glödhet bild!

  4. Bibbi said

    Du fick verkligen fram hettan i bilden. Snyggt!
    /Bibbi

  5. Guldlock said

    Definitivt riktigt röd.

Kommentera

 
