365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Sopor (26 av 365)

Posted by akson på 26 januari 2010

Igår började jag en datorkurs, vilken ska resultera i ECDL för Office 2007 samt uppdatering av mina kunskaper i InDesign, Illustrator. Vem vet kanske lite Flash och något annat som jag hinner på dessa 15 veckorna.

Då jag fikade igår på eftermiddagen, denna goda apelsin, la jag skalen i en läcker hög. Eftersom jag är lite galen och tyckte att det såg läckert ut. Tog jag hem mina egna sopor för att repetera min uppbyggnad av högen. Men det gick inget vidare, den trillade ihop istället. Mina sopor blev dock väldokumenterade!

7 svar to “Sopor (26 av 365)”

  1. anne-lie said

    Fantastiskt vackra sopor du har;-))

  2. Doftar apelsin ända hit!!

  3. leila said

    tycker du har lyckats riktigt bra

  4. Mama Zen said

    What a cool idea!

  5. Caroline said

    Läckra apelsinskal!

  6. Therése said

    mkt snygga, stilrena sopor!

  7. Susanne said

    Återanvändbara sopor, dvs. komposterbara.

    Datorkursen – var går du den? Låter intressant att lära sig alla de programmen. Själv har jag börjat på italienska, på Lunds universitet. Mest för att få papper på att jag faktiskt klarar språket efter mina sju år i landet.

Kommentera

 
