365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Gott gottigott gott (33 av 365)

Posted by akson på 04 februari 2010

Det är TV-reklamens fel att jag köpte en påse Gott & Blandat. Såg en film och varje reklamsnutt började och slutade med deras reklam.

Nåväl, en påse socker av detta slaget kan jag unna mig eftersom jag fortfarande hostar och rosslar, inget bra alls. Det enda jag orkar fotografera är i ljustältet.

De är verkligen goda dessa små sockerbitarna, min favorit är alla röda bitar. Vilken är din?

3 svar to “Gott gottigott gott (33 av 365)”

  1. ååååååååååå vad godis sugen jag blev!!!!!

  2. leila said

    det där är mitt favvogodis. allra helst de där lakritsarna som finns i påsen, inte de där hårda utan de där runda med räfflor.mums

  3. morrdraken said

    Snyggt! Mina favoriter i påsen är cylindrarna (gissar att det är samma som Leila), de röda och de gröna. Godisgris, vem jag?😉

Kommentera

 
