365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Två (38 av 365)

Posted by akson på 11 februari 2010

Två skridskoåkare som har någon mil kvar till målet vid Stallmästargården. De hade en fin hastighet och det såg verkligen ut som om de gled fram över isen. Är det någon som testat på längfärds-skridskor? Jag funderar seriöst på att åka denna turen nästa år eller om ytterligare ett år. Har dock inte testat att åka denna typen av skridskor. Enligt bror min ska det visst vara som att åka inlines och det har jag åkt massor, äger två par som är väl använda.

3 svar to “Två (38 av 365)”

  1. Det ser härligt ut med långfärdsåkning men jag har aldrig provat på detta.

  2. Louisevbg said

    Jag har aldrig provat, vet inte om jag vågar ställa mig på ett par skridskor nu, ramlar jag kommer jag väl inte upp🙂 En kram till dig på alla hjärtans dag🙂

  3. Det ser så underbart lätt och skönt ut när vana åkare glider fram på isen. har själv prövat ett par gånger och det är inte så lätt som det ser ut. Sista (senaste,,) gången lyckades jag få ett brott på handleden (mitt eget fel, hade hunden i koppel, släppte inte och då gick det fort….) så sedan har de legat i skåpet

Kommentera

 
