365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Fem (40 av 365)

Posted by akson på 15 februari 2010

Nu har jag jobbat på lite och ligger ”bara” sex dagar efter. Förkylning och datorkurs sätter stopp eftersom jag är så trött när jag kommer hem på eftermiddagen. Å andra sidan var det kanske inte så smart att vara ute en hel dag efter att varit hemma och varit genomförkyld. Men men nu verkar orken kommit lite tillbaka!
Dessa röda vackra och goda gelehjärtan räddad jag undan från gårdagens smaskande.

4 svar to “Fem (40 av 365)”

  1. Anna said

    Så gott! Jag blir väldigt godissugen. Du har lagt dem så fint med, ser ännu mer inbjudande ut. Roligt att du mår bättre.

  2. Charlotta said

    En så läcker tolkning.😀

  3. Lekker og kreativ fem😉

  4. Nedrans vad du kämpar på!!!! Jag hinner inte med jag men jag söker hela tiden nya ideer när jag är ute. Tokdiggar tandborstarna, kaffet, ankan godispåsen och denna bilden. Skridskoåkarna med😉 Tänk vad vi lär oss och utvecklas, otroligt roligt att kika in till dem man följt under en längre tid och se vad som händer. Tittar tillbaka på mina egna bilder och inser själv att det är bara att lyfta på hatten över hur man utvecklas men än har man mycke att lära =)

Kommentera

 
