365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Kaffe (39 av 365)

Posted by akson på 15 februari 2010

Nu har jag samlat på mig tillräckligt många kaffebönor för att ta temabilden till kaffe.

6 svar to “Kaffe (39 av 365)”

  1. Maria Berg said

    Vad härligt det ser ut, dricker inte själv kaffe men jag känner smak av choklad i munnen när jag ser bilden. Inbjudande och ren bild. Gillar att en ligger längre fram än det andra – gör att bilden inte är platt. MB

  2. Anna said

    Riktigt härlig bild, en reklambild kanske.

  3. Therése said

    kaffebönor är verkligen snygga. Särskilt sådär stilrent mot det vita.

  4. Nollan said

    Snygg bild i all sin enkelhet. Är inte mycket till kaffedrickare, men tycker att det luktar ljuvligt gott med nymalda kaffebönor och lukten går nästan igenom skärmen från din bild🙂

  5. Härligt jag känner riktigt kaffedoften!!!!!

  6. Tova said

    Håller med Maria Berg, härlig bild, fint djup och det ser inbjudande ut trots att inte jag heller dricker kaffe.

Kommentera

 
