365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Lite info

Posted by akson på 21 februari 2010

Jag har nu tittat igenom alla länkar på de som vill vara med i 365 utmaningen. Några har tagit bort sina bloggar, några har bytt adress och några verkar tappat intresset.

  • Till ALLA, jag vill att ni kontrollera att er adress stämmer.
  • De som tappat intresset och vill lägga av, meddela mig
  • De som jag flyttat ner till intresserade och vill fortsätta igen meddela mig.

Från och med idag, söndagen den 21 februari 2010, kan man inte längre anmäla sig till utmaningen!

8 svar to “Lite info”

  1. Min länk stämmer och jag är fortfarande med i utmaningen. Just den här helgen infinner sig inte fotoglädjen direkt… men jag är snart på banan igen.

  2. Min stämmer & är fortfarande med i leken🙂 Ligger LITE efter men det kommer att fixa sig😉

  3. lairama said

    Jag är också med fortfarande… håller på med en flytt så jag ligger rejält efter men har för avsikt att komma igång ordentligt snart igen.

  4. Yvonne said

    Det blir mycket jobb för dig, inte bara att ta dina egna foton utan också hålla koll på alla deltagares länkar!
    Jag har kollat min egen länk och den stämmer, och nu har jag ju klarat av över 50 teman, så jag hoppas jag ska orka hålla ut hela året! Tack för allt ditt jobb med att hålla ordning på alla länkar till oss deltagare!

  5. morrdraken said

    Jag har också kollat min länk och den stämmer. Aktiv är jag också, även om jag ligger några dagar efter. Men det är kanske inte så konstigt heller med tanke på vad som hänt… Jag är snart ikapp igen. Tack för allt jobb du lägger ner på att hålla ordning!

  6. Elenore said

    Jag är fortfarande intresserad, försöker lära mig min nya kamera så det går inte så fort just nu bara😉

  7. Anna said

    Länken till mig funkar och jag tragglar på, nu när snön är på väg bort kanske det kan dyka upp lite roligare motiv😉.

  8. Jerker Eriksson said

    Är fortfarande med, men har bytt adress.
    Förut var den http://www.jerpadesign.com/wp2009/?cat=91

    Den nya är http://www.jerpadesign.com/foto

Kommentera

 
