365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Randig (44 av 365)

Posted by akson på 22 februari 2010

Randigt av persiennen och solljuset som faller in. Ute är himlen klarblå!

7 svar to “Randig (44 av 365)”

  1. Yvonne said

    Det blev randigt på flera håll!

  2. Susanne said

    Just skuggor från persienner blir så effektfulla när solen står lågt, som den gör nu på vårkanten. Fint fångat ögonblick!

  3. Underbart Akson!!!!

  4. Hello!!!
    Andra gången jag kastar in handuken. Känner att jag verkligen inte hinner med fast jag så gärna vill!!! Mina dagar bara försvinner kliver upp 04,30 och på ti-to är jag inte hemma förren 20,00 så det är helt omöjligt att jag ska ro detta iland. Det är så mycket på veckorna och även helgerna. Det är med sorg i hjärtat som jag bestämt mig att göra så här =) Tack för den lilla stunden jag fått vara med. Kommer naturligtvis att följa de övriga och dig i utmaningen, sedan möts ju våra vägar via FB och andra utmaningar. Kram på dig=)

  5. Jenny said

    Vågräta ränder, lodräta ränder, diagonala ränder, ljusa och mörka ränder…..

    Verkligen RANDIGT!
    Och en jättefin bild!

    //Jenny

  6. Så LÄCKERT foto! Underbart!

  7. Sickan said

    Häftig bild! I like!

    Ha det bra!

Kommentera

 
