365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Vinter (62 av 365)

Posted by akson på 16 mars 2010

Det har varit en fantastisk vinter detta året. Massor med snö och kallt. Många har kunnat åka skidor, skridskor och en massa annat roligt när vi har snö. Denna bilden är tagen denna tredje dagen på det nya året och den stora mängden snö hade inte kommit ännu. Dock var det kallt!

Fast nu är jag grymt trött på all snö. Fast vad jag förstått ska det från och med i morgon onsdag bli varmare! Jippie!Nu vill jag ha vår, sol och värme. Solen har förvisso varit framme många dagar nu och snölagret har krympt ganska mycket fast det är massor av is att halka runt på trottoarer med mera!

Ett svar to “Vinter (62 av 365)”

  1. Susanne said

    Vilket vackert ljus i trädkronorna. Fotot är som en målning tycker jag. Möjligen att den lilla snöhögen i nedre högerkanten stör mig. Antingen ingen alls eller så lite till.

Kommentera

 
