365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Produktutveckling (65 av 365)

Posted by akson på 20 mars 2010

Jag tänkte göra mina egna russin, om det nu går att göra!

Denna klase med vindruvor har jag låtit stå för att just få tolka ut lite lagom för mig att ta några bilder på. Inte tänkte jag kasta den nu utan vänta och se vad som händer. Fast om den börjar lukta åker den ut!

Nu återstår det ”bara” 300 inlägg på 79:e dagen på året. Jag ligger back 14 inlägg, vilket inte är någonting med tanke på att det återstår 286 dagar av året.

5 svar to “Produktutveckling (65 av 365)”

  1. leila said

    hahaha vilken häftig bild och vilken kul ide om att försöka göra sina egna russin. toppen tycker jag.

  2. Susanne said

    Jäpp, det går hur bra som helst. Jag har glömt bort vindruvor massor av gånger på fönsterbrädan ovanför elementet och torkningsprocessen har fortskridit ganska snabbt. Smaken fick också godkänt.

  3. Anna said

    Jag fick slängt in 7 bilder idag så jag ligger typ 20 bilder bakom, men det gör inget. Vi vet ju av erfarenhet att det ramlar in bilder som bara den under sommar och höst, eller hur? Kul att göra egna russin, om det går. Kanske du ska prova att ställa in dem i ugnen på svag värme så att fukten försvinner och inte orsakar mögel???

  4. Inger said

    ja, det ser riktigt ‘Sunmaid’ ut, eller ska man säga sunmade?

    ojoj, jag ser att du ligger bara 14 back, själv är jag 64 efter! Men det låter bra när Anna här ovan säger att det ramlar in många bilder i sommar. Skulle nog behöva ett ljustält jag också för lite inomhusfotografering. Ute är det bara grått och trist just nu! Ha en bra dag

  5. Kvasthilda said

    Hahahha. Den var skön! Jag har torkat diverse mandariner, clementiner eller satsumas eller vad de nu var. Glömdes bort o blev stenhårda. Russin ska väl inte vara så hårda kanske…
    Snyggt.

    Jag ligger på plus i mina bilder…🙂 Ser ut att vara fler än det är för tillfället, för blider som publiceras i ett framtida datum räknas in i totalen också. 100 säger räknaren men dagens bild har nr 91…
    Väntar på min nya kamera och hoppas den kommer under veckan.

Kommentera

 
