365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

En (67 av 365)

Posted by akson på 22 mars 2010

En liten spröd blomma med en liten knopp! Det är en av mina blommande St Paulor i köket som fick göra ett besök i ljustältet igår eftermiddag då snön vräkte ner.

7 svar to “En (67 av 365)”

  1. Vackert!
    Jag vill också ha ett ljustält, men tills vidare får jag nöja mig med stora pappersark och min bygglampa😉

  2. Vansinnigt vackert fångat och komponerat!!!!!St Paulor äär vansinnigt vackra när de blommar.

  3. Vilken stilfull bild!
    Ser ut att vara de gammaldags som man kommer ihåg sedan man var liten och jag gillar nog dem bättre än alla varianter som nu finns

  4. anne-lie said

    Gillar hur den övre blomman liksom skyddar knoppen mot allt hot uppifrån;-))

  5. Charlotta said

    Åhhh, så läckert. Nu blir jag otroligt inspirerad att skaffa åtminstone en liten enkel bordsstudio. Att försöka sudda bort blurriga bakgrunder i PS börjar bli lite trist, speciellt när det inte går så himla bra…😉

  6. Anna said

    Åh vad härlig blå!
    Jag har ändrat mina permalänkar på min blogg, så numera är länken till kategorin för årets bilder:
    http://www.anna-forsberg.se/category/365foton2010/
    Må gott!
    Ska nu ta och lägga in ett par bilder till.

  7. Vilken vacker blå färg!!!

Kommentera

 
