365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Bil(ar) (70 av 365)

Posted by akson på 29 mars 2010

Jag tog mig friheten att göra pluralis av bil. Detta är ett helt nytt märke, nämligen Ahlgrens Limousin. Bilen är nästan fem centimeter lång och lite mer än en centimeter hög. Finns i lite ljusare färger jämfört med originalet, vit, rosa och grön.

6 svar to “Bil(ar) (70 av 365)”

  1. Läckert soft foto. Limousiner vore toppen! Just nu är dock mina favoriter de salta,livsfarligt att komma över en sådan påse, de försvinner snabbt….

  2. Therése said

    smarrigt och supersnyggt!

  3. Charlotta said

    Jag tänkte just kommentera att de var lite bleka i färgerna.. <:-) Så skulle det alltså vara. Måste smaka, kanske blir en ny favorit.🙂

  4. Jerpa said

    Var köpte du dessa? Jag vet bara att vi (jag jobbar på Leaf) packar dessa i burkar och inte på påse. Eller fanns de som lösvikt?
    För övrigt kan ni åka till Gävle och köpa raketer, finns bara i Gävle. Såg dessa på Maxi i Hemlingby.

  5. akson said

    De var i lösvikt på Maxi.

  6. Kvasthilda said

    De är ljusare? Vi hade inga originalbilar att jämföra med när vi köpte våra limmisar (i lösvikt!). De har mycket nytt i Ahlgrens bilverkstad🙂

Kommentera

 
