365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Använd (71 av 365)

Posted by akson på 03 april 2010

Äntligen fick jag en bild på en ananas. Redan i början av året köpte jag en ananas men den glömde jag bort och fick lyftas försiktigt till papperskorgen. Den andra ananasen kommer inte heller den framför kameralinsen. Men nu äntligen lyckades jag med det. Efter fotosessionen skar jag upp denna fruktiga goda smaskiga ananas, så till efterrätt blev det färsk ananas kan det bli mycket bättre!

Upptäckte då jag skulle lägga upp inlägget att jag redan använt tema ananas! Hade glömt detta, hum mycket som jag glömmer verkar det som. Men men, jag använder mig av ett annat tema nämligen använd. Efter temat jag tänkte från början redan var använt och att ananasen som den ser ut på bilden inte längre finns utan är använd och delvis uppäten!

2 svar to “Använd (71 av 365)”

  1. Kvasthilda said

    Men det var ju fiffigt :-)) Tolkningarna ligger ju i fotografens ögon så det funkar ju. Hehehheheee.

  2. Yvonne said

    Då är det alltså inte bara jag som lyckas fota samma tema mer än en gång! Men plötsligt ser man väl något som kan stämma med ett tema, och att sen anledningen till att man kommer ihåg det är att man redan fotat det är ju en annan sak.

Kommentera

 
