365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Tåg (77 av 365)

Posted by akson på 07 april 2010

Igår eftermiddag var kameran och jag ute på en skön vårpromenad.

Detta tåget dundrade fram på spåren. Innan bommarna gick ner gick jag sakta och lite sävligt mot övergången. Längre bort hörde jag några killar börja springa då de hörde plingandet. De hann lätt över och jag siktade sedan in mig på vilken bländare jag skulle ha och slutartid. Resultatet blev många bilder på ett tåg som susar förbi. Denna bilden med alla de läckra speglingarna av himmel och träd i tågets takfönster fastnade jag för. Gillar även rörelsoskärpan till vänster i bilden, den fanns där och jag har inte ökat på den eller något annat. Det är bara en justering av nivåer jag gjort samt justering av kurvor.

Kommentera

 
