365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Oanvänd (151 av 365)

Posted by akson på 25 juni 2010

Vaktstugan vid Kina Slott ser verkligen oanvänd ut. Om det sedan är strängfylld med saker framgår inte. Men vackert låg det där i skogen och solens sista strålar nådde fram för att förgylla det lite!

Ett svar to “Oanvänd (151 av 365)”

  1. ulrica said

    Jag hoppas du får dessa meddelanden via mejl… jag vill VÄLDIGT GÄRNA att du ändrar min länk i menyn!!!
    Jag vill inte stå under Andra bloggare med min Flickr-adress.. jag har mina foton i min fotoblogg:
    http://ulrica.org/?cat=77

    Snälla, ändra är du snäll så att det blir en aktuell adress, för på min flickr uppdaterar jag inga bilder!!
    mvh. Ulrica

Kommentera

 
