365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Husdjur (165 av 365)

Posted by akson på 16 juli 2010

Någons husdjur.

Nu återstår bara 200 inlägg. Vilket å andra sidan innebär att jag ligger lite efter.
Idag är det den 197 dagen på året. Det innebär att jag ligger 32 inlägg efter!
Men det är bara att jobba på!

Det är först på nyårsafton innan tolvslaget som det 365 inlägget behöver läggas upp.
Förra året gick det bra. Så jag håller tummarna för det samma i år.
Även om vi ska flytta!!

Ett svar to “Husdjur (165 av 365)”

  1. söt papillon
    lämnade 365-utminingen eftersom den blev alltför stressande då man (=jag iaf) ville hinna med alla. Då passar Virtual photowalk mig bättre men 15 månadsteman och ingen press att klara alla. Dessutom 15 fasta teman och att man får öva sig att skriva och tänka på engelska är för mig ett extra +

Kommentera

 
