365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

En genomgång

Posted by akson på 23 juli 2010

Nu har jag gått igenom alla länkarna till er som är 365-bloggare!

Det tog sin lilla tid.  Jag gjorde ett brytdatum den 20 maj, har man inte gjort ett inlägg efter det förflyttade jag dessa till Intresserade bloggare. Kanske den kategorien skulle heta Pausande 365-bloggare eller något liknande!

Mer än hälften av alla de som påbörjat utmaningen har tagit en paus eller hoppat av utmaningen. Idag återstår det 58 aktiva inklusive mig själv!! Nu håller jag tummen för att vi ska gå i land med utmaningen.

Jag har själv varit ganska inaktiv, men jag vet av erfarenhet att det inte är någon fara att ligga 30-50-100 inlägg efter. De plockar man in under hösten!

Under min rundvandring såg jag att några låg prick på dagen med antal inlägg. Idag är det dag 204 och de har prickat in lika många inlägg. Bra jobbat!!

Nu ligger även nästa års utmaningen ute. Passa på att anmäl dig om Du vill vara med även nästa år!

6 svar to “En genomgång”

  1. Tobias said

    Är tanken att posta 365 inlägg under ett år?

  2. Oj, vad du har klickat runt då.

    Ser att jag av en ren slump ligger på precis 204 inlägg och det var absolut inte meningen.🙂 Har ju legat före under den mesta tiden, men har inte haft samma geist i fotograferingen under senare tid. Men som du skriver, till hösten kommer kanske lusten tillbaka lite bättre.

  3. akson said

    Det stämmer det! 365-fotoinlägg under ett år.

  4. Anne-Lie said

    Oj då är vi så många kvar ändå! Måste genast kolla in för jag har absolut inte kommenterat hos så många. Tycker det är så kul när någon av er kikar in och lämnar en kommentar – hoppas ni tycker det samma!

  5. Therése said

    Wow, vilket hästjobb! Skönt med en lite mer aktuell lista, då kan man ta sig ett par turer runt till alla när hösten kommer. Jag får vänta ett tag innan jag anmäler mig till nästa års runda, för det är lite hjärntvättande detta, att hela tiden se teman när man gör saker😀

  6. Gunsside said

    For en jobb du har gjort ;)))
    Fikk et lite stopp her i juli, men tar det fort inn igjen😉
    Utfordrende å finne de ”riktige” meninger med ordene – og å ta foto som passer, morsomt !!

Kommentera

 
