365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Vagn (244 av 365)

Posted by akson på 21 augusti 2010

En av alla vagnar som deltog i Pride Paraden!

Ett svar to “Vagn (244 av 365)”

  1. Charlotta said

    Hej!
    Det är så roligt att så många hänger med i utmaningen fortfarande och det finns massor med inspirerande foton att ta del av. Jag hittar fortfarande ganska lätt motiv och har inte tänkt ge upp – men det har kommit in något skräp i min blogg som ger virusvarning hos läsarna. Jag har letat och scannat men hittar inget och fattar inget. Nu har jag flyttat till en ny blogg i stället och hoppas du kan uppdatera min länk.
    http://livetmedleran365.blogspot.com/

    Tack på förhand
    Charlotta – Livet med leran

Kommentera

 
