365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Eget Tema: Trappa (258 av 365)

Posted by akson på 18 september 2010

Denna vackra trappa finns i ett nybyggt kontorshus i Kista! Det är många olika vinklar och vrår i denna byggnaden. En rolig byggnad att titta på och fotografera eftersom det finns massor av olika vinklar!

2 svar to “Eget Tema: Trappa (258 av 365)”

  1. Viktoria said

    Oh frän! Kan tänka mig att byggnaden är hur kul som helst att fotografera. Jag tänkte bara säga här också att jag har kommit fram till att jag ligger alldeles för långt efter för att lyckas slutföra utmaningen och därför valt att sluta med mina 365 och gå över till en allmän fotoblogg istället. Lycka till med dina 365, du har inte så långt kvar.😀

  2. Lairama said

    Vilken häftig trappa!
    En dröm för en fotoentusiast🙂
    Snyggt med det orangea mot det strikt svartvita.

Kommentera

 
