365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Måne (266 av 365)

Posted by akson på 24 september 2010

Månen var full igår kväll och lyste starkt.
Denna bilden tog jag på frihand och den blev betydligt bättre än dem jag tog med stativ.

2 svar to “Måne (266 av 365)”

  1. Elenore said

    Vad har du för inställning på kameran? Jag har försökt fota månen, men det blir inte bra…

  2. akson said

    Just till denna bilden hade jag ISO 125, bländare 5,6 och slutartiden 1/125. Vilken innebär att jag fotograferar med inställningen M = manuel, dvs att jag själv ställer in alla värden som jag vill ha dem.

Kommentera

 
