365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Mynt (340 av 365)

Posted by akson på 12 december 2010

Äntligen har jag kommit åt mina bilder från i början på året. En av mina externa hårddiskar har inte varit samarbetsvilliga utan den har sagt att jag ska formatera disken. Vilken jag inte ville eftersom jag hade mina åtråvärda bilder där! Så bytte jag USB-sladden och ett tu tre fungerade disken. Mysko!!
Men jag är glad att jag återigen får återse mina bilder!

Tjugofem inlägg kvar och det återstår bara 19 dagar av året! Tror nog att jag ska hinna!!

Ett svar to “Mynt (340 av 365)”

  1. Kvasthilda said

    Oj, vad jobbigt! Jag är rabiat när det gäller mina bilder o har fotona på minst tre enheter. Dvs en extern hårddisk (just nu) och ett par DVD-backuper. På det viset borde nån bild alltid finnas tillgänglig…. Blir en del skivor….

    Snyggt macro!

    Knäppa jag ligger på 365 foton PLUS innan året är slut. Minst en bild varje dag under året. Jag tycker det har blivit en utmaning i sig för mig att försöka hitta nån form av foto för alla de teman vi fick men har ju lagt till ett tjugotal egna också.

Kommentera

 
