365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Eget tema: På G (364 av 365)

Posted by akson på 30 december 2010

Denna måsen viftade ordentligt på vingarna innan den landade på den tunna isen!

I morgon är det nyårsafton och sista dagen på året! Detta är mitt nästa sista inlägg för detta året, bara ett återstår innan alla 365 är gjorda.

4 svar to “Eget tema: På G (364 av 365)”

  1. Hejsan.
    Tänk att det är slut nu !!!
    Och att vi klarade det !!
    Min länk här brevid är fel (bytte blogg i höstas men tog med alla bilderna och jag är KLAR )
    Här är den rätta länken.,
    http://www.livetenlminimi.wordpress.com
    Gott slut och gott nytt år…

  2. Härlig bild snacka om att fånga ögonblicket!!!!Den är riktigt på G.Gott slut och god fortsättning och njut av de sista timmarna på 2010 jag har lyckats med bedriften att få ihop 365 olika bilder på givna teman och känner mej mäkta nöjd!!!!!

  3. Millah ♡ said

    Härlig bild!

    Nu har jag själv precis lagt upp den sista bilden för i år.

    Önskar alla 365:are ett Gott Nytt År, och en ny spännande utmaning 2011!

  4. Millah ♡ said

    Ser att det är helt fel adress till mig här ovan,
    måste varit inloggad på wp när jag skrev…

    Mina 365 bilder 2010 finns här: http://fotograf-camilla.blogspot.com/
    Mvh Camilla

Kommentera

 
