365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Grattis (365 av 365)

Posted by akson på 31 december 2010

Gott Nytt År önskar jag Er!

Så var detta året avklarat. I morgon börjat ett nytt! Då börjar vi om från början!

5 svar to “Grattis (365 av 365)”

  1. Jane said

    Bra jobbat! Själv håller jag på in i det sista men troligen ligger jag back med bilder … det är bara att bita ihop och ta nya tag😉
    Gott Nytt År!

  2. Therése said

    JAAAAA jag klarade det!!! Men jag är INTE med nästa år! Puh!😀

  3. Jane said

    Hej igen🙂
    Jag fick ihop 297 bilder – hade några till på lut men hann inte med … Det finns en rubrik på höger sida där antalet står.
    Gör ett nytt försök under 2011, jättebra för ens egen fotoutveckling (jag har lärt mig kameran mer än vad jag skulle ha gjort annars). Kul och bra initiativ!

  4. og GODT NYTT ÅR til deg ;))

  5. Yvonne said

    God fortsättning på det nya året!

Kommentera

 
