365 Foton 2010

Fotoutmaningen som varar hela året

Tillsammans (35 av 365)

Posted by akson på 05 februari 2010

Det har på sistone mest blivit bilder tagna i ljustältet, vad gör man inte då man är förkyld och bara kan stå inne och titta ut på det vackra vädret. Orkar numera hålla kameran fast den sitter fast i stativ då jag fotograferar i ljustältet.

En morgon för några dagarna sedan kom jag på att våra tandborstar ofta står på detta sättet tillsammans. Vet inte varför men temat tillsammans är nu löst!

6 svar to “Tillsammans (35 av 365)”

  1. Härliga färger!!!Den här bilden blev jag glad av!

  2. Charlotta said

    Ska vi tacka din förkylning för dessa färggranna härliga bilder? Inget ont utan att det för något gott med sig, brukar man ju säga.
    Hoppas du snart blir bra.

  3. Läcker komposition och den rosa ser ut som den vore luddig vid första anblick

  4. Therése said

    Så fina färger. Undrar om inte jag också vill ha ett ljustält… Får kanske önska mig det i födelsedagspresent..🙂

  5. leila said

    Oj vad det blir fina bilder i ljustält. var har du köpt ditt och vad kostar ett sånt, hur stort är det?🙂 många frågor🙂

  6. akson said

    Vårt ljustält köpte vi på Aifo.se och det kostade ca 5000. Storleken är 90x90x90 det vill säga 90 centimeter i kubik. Jag är mycket nöjd med det och är glad att vi inte köpte ett mindre eller enklare.

Kommentera

 
